przewożenie dzieci w samochodzie
Przewodniczący Zgromadzenia Wspólników
Przewoźnicy prywatni
przewoźników poszukuje do 3
przewody elektryczne 1
przewody WN
przewozy autokarowe
Przewozy multimodalne
projektowanie ogrodów kursy
Przybylski Ryszard

Widzisz odpowiedzi znalezione dla sw: przewody paliwowe





Temat: :-((((((
Z paliwe trzeba uwazac. Ja mialem pekniety przewod paliwowy toz na komora
silnika. lalo sie blisko swiec.Dobrze ze wtedy nic sie nie stalo i ze szybko
wymienilem ten przewod.
Powodzenia przy reperacji silnika. Mam nadzieje, ze odzyje.

| Dzisiaj w godzinach przedpoludniowych nastal smutny dzien dla nas i
naszego
| garbuska :-((((
| Jadac naszym garbuskiem po miescie zapalil nam sie silnik
| ( szok )cala instalacja spalona nieliczac lakieru.
| Wiec prosze o pomoc od czego zaczac w takiej sytuacji.
|  )
| z wielkim zalem pozdrawiam :-(((((( ja czyli Garaj i Ewelina

Jezeli gasiliście gaśnicą to od oczyszcaenia wszystkiego choćby z grubsza.
druim krokiem jest odbudowa instalacji elektrycznej, aż do zdrowego
miejsca.
Wymiana kabli WN, przewodów paliwowych . Umycie gaźnika, wymiana paska,
sprawdzenie co z prądnica..... no nie wiem czy mam dalej wymieniać.
Musicie
przejżeć wszystko po kolei, zdjąć jesli trzeba wygłuszenie za silnikiem.
próbować odpalać. Mój znajomy miał podobny przypadek, ale w porę zdążył
ispalił
mu się tylko filtr powietrza i pare kabelków- silnikowi nic nie było.
Wszystko
zalezy jak długo się paliło ico spłonęło. Powodzenia i daj znac jak Ci
poszło.
Wojtek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: :-((((((
moral - wszedzie na paliwo zakladamy opaski zaciskowe .


Dzisiaj w godzinach przedpoludniowych nastal smutny dzien dla nas i
naszego
garbuska :-((((
Jadac naszym garbuskiem po miescie zapalil nam sie silnik
( szok )cala instalacja spalona nieliczac lakieru.
Wiec prosze o pomoc od czego zaczac w takiej sytuacji.
Niewiem nawet czy serduszko naszego garbika jeszcze tyka.
Od czego zaczac ?
Od czego zaczac sprwdzanie czy silnik jest sprawny.
Za wszelka pomoc bardzo dziekuje.
p.s.Jestem z Dabrowy Górniczej ( woj.slaskie )
prawdopodobnie zaplon powstal od odczepienia przewodu paliwowego od filtra
i
zalanie paliwem aparatu zaplonowego ( jest to mozliwe ? )
z wielkim zalem pozdrawiam :-(((((( ja czyli  Garaj i Ewelina

*****************************************
   Garaj - Darek Nowakowski
  VW 1200 '75 czerwoniutki
  e-mail: ga@garbomania.org.pl
      GG: 73927
******************************************


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: :-((((((


| Dzisiaj w godzinach przedpoludniowych nastal smutny dzien dla nas i
naszego
| garbuska :-((((
| Jadac naszym garbuskiem po miescie zapalil nam sie silnik
| ( szok )cala instalacja spalona nieliczac lakieru.
| Wiec prosze o pomoc od czego zaczac w takiej sytuacji.
|  )
| z wielkim zalem pozdrawiam :-(((((( ja czyli Garaj i Ewelina

Jezeli gasiliście gaśnicą to od oczyszcaenia wszystkiego choćby z grubsza.
druim krokiem jest odbudowa instalacji elektrycznej, aż do zdrowego
miejsca.
Wymiana kabli WN, przewodów paliwowych . Umycie gaźnika, wymiana paska,
sprawdzenie co z prądnica..... no nie wiem czy mam dalej wymieniać.
Musicie
przejżeć wszystko po kolei, zdjąć jesli trzeba wygłuszenie za silnikiem.
próbować odpalać. Mój znajomy miał podobny przypadek, ale w porę zdążył
ispalił
mu się tylko filtr powietrza i pare kabelków- silnikowi nic nie było.
Wszystko
zalezy jak długo się paliło ico spłonęło. Powodzenia i daj znac jak Ci


poszło

Gasiliśmy aż 5 gaśnicami ( proszkowymi ) i jest pytanie czy proszek się nie
dostał przez otwór do odprowadzania oleju z filtra powietrza ( mokrego )
nadmiaru oleju który jest tuz obok korka wlewowego.
Instalacja spaliła się cala przewody WN także.
Silnik po wstępnych oględzinach chyba cały olej niewycieka ( ale przewiesz
nie pracuje to nie jest gwarancją czy uszczelniacze nie poszły ). Na miejscu
zdarzenia pod garbem była niewielka plama oleju.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: :-((((((


moral - wszedzie na paliwo zakladamy opaski zaciskowe .


masz racje .Wlasnie dlatego zawsze zakladam.
I jak sie zapalil to byly zalozone na kazdym przewodzie.
pozdrawiam


| Dzisiaj w godzinach przedpoludniowych nastal smutny dzien dla nas i
naszego
| garbuska :-((((
| Jadac naszym garbuskiem po miescie zapalil nam sie silnik
| ( szok )cala instalacja spalona nieliczac lakieru.
| Wiec prosze o pomoc od czego zaczac w takiej sytuacji.
| Niewiem nawet czy serduszko naszego garbika jeszcze tyka.
| Od czego zaczac ?
| Od czego zaczac sprwdzanie czy silnik jest sprawny.
| Za wszelka pomoc bardzo dziekuje.
| p.s.Jestem z Dabrowy Górniczej ( woj.slaskie )
| prawdopodobnie zaplon powstal od odczepienia przewodu paliwowego od
filtra
i
| zalanie paliwem aparatu zaplonowego ( jest to mozliwe ? )
| z wielkim zalem pozdrawiam :-(((((( ja czyli  Garaj i Ewelina

| *****************************************
|    Garaj - Darek Nowakowski
|   VW 1200 '75 czerwoniutki
|   e-mail: ga@garbomania.org.pl
|       GG: 73927
| ******************************************


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: gaznik
On 31 May 1999 22:01:12 +0200, j@garbusy.org.pl (Jakub Tomczyk)
wrote:


Kiedy ktos mowi mi, ze trzeba przedmuchac gaznik, to co ma na mysli?
Gdzie trzeba dmuchac? Czy gaznik trzeba zdjac?


Malo zdjac - trzeba czesciowo chocby go rozmontowac. na tyle
przynajmniej zeby dmuchajac w odpowiednia dziure i zatykajac inne
wlasciwe wymusic przeplyw strumienia powietrza przez poszczegolne
dysze - bowiem w tej operacji chodzi o przeczyszczenie ze smiecia i
osadow dysz gaznika.

Kolejne pytanie. Jak zdjac filtr paliwa? To cholerstwo jest tak mocno
przymocowane, ze niestety, ale musialem sie dzisiaj poddac. W sumie i
tak nie mam jeszcze nowego filtra ;)) I tu znowu mam watpliwosci. Czy
moge zalozyc zwykly filtr ze sklepu, czy potrzebny jest jakis
'garbusowy'? Czym one sie roznia?


jesli jest to jakas konstrukcja laczona z gaznikiem, pompa paliwa czy
blokiem silnika to zapewne trzeba specjalna garbusowa. Jesli natomiast
jest to plastikowy filtr na przewodzie paliwowym - to istotne jest
jedynie zeby nie byl znaczaco mneijszy od obecnego. Jesli nie jestes w
stanie zdjac koncowek przewodow z kroccow filtra - popatrz jedynie czy
pozostale konce przewodow masz w miare dostepne. Jesli tak - nie
krepuj sie, wez noza i czyn swoja powinnosc - przewod paliwowy tani
jest jak barszcz, starzeniu ulega i od czsu do czasu warto nowy
zalozyc - takoz cybanty jesli ci sie nie spodobaja.

Darek

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Elektryk
No wiec sluchajcie .
W moim garbusku byl praktycznie niedrozny przewod paliwowy ,
a po tych wszystkich zwarciach trzeba bylo wymienic wiekszosc
kabli , kilka przekaznikow , cewke , zmniejszyc ladowanie ,
naprawil stopy i jeszcze kilka rzeczy ,dokladnie nie wiem
bo jeszcze nie odebralem ale rozmawialem przez telefon
z gosciem . Calkowity koszt naprawy to 120,- wiec mysle ze
bardzo uczciwie .
Jeszcze tylko musze dzisiaj szybko zalatwic przeglad , kupic
i zamontowac pasy i juz jutro odbiore z lotniska Medgahrda
a w sobote zglosimy sie na zlot :)))
Wieczorem podam namiary na kolesia bo mysle ze naprawde warto
go polecic .

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
|R|h|o|n|  Red '59 1600 ccm  mailto:r@garbus.getin.pl
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Jezdzenie garbusem moze byc przyczyna wielu powaznych wyrzeczen

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko
witam

od razu pytanie:
z czego jest wykonany idacy w tunelu przewod paliwowy (miedz??) ??

i drugie pytanie: czy zdarzylo sie komus aby w/w przewod skorodowal ???

mam babelki powietrza w paiwie i za cholere nie moge wykombinowac skad sa
one zaciagane, a jak wiadomo bez wyeliminowania tego gaznika dobrze nie
wyreguluje :(

jakies pomysly ?

dodam ze nie sa to dziorawe wezyki bo wszystkie wymienilem, nie jest rowniez
wina opasek zaciskowych na wezykach bo te tez wymienilem (na takie lepsze, a
co...:)) )

pozdrawiam

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko
raczej sie tym nie przejmuj, dlaczego?? nie chce mi sie tlumaczyc
POzdro
MarcinJM
ps. jesli cos byloby dziurawe to by paliwo WYCIEKALO poniewaz zbiornik jest
wyzej od pompy, jasne?
Użytkownik antek <an@garbomania.com.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:970gig$ca@news.tpi.pl...

witam

od razu pytanie:
z czego jest wykonany idacy w tunelu przewod paliwowy (miedz??) ??

i drugie pytanie: czy zdarzylo sie komus aby w/w przewod skorodowal ???

mam babelki powietrza w paiwie i za cholere nie moge wykombinowac skad sa
one zaciagane, a jak wiadomo bez wyeliminowania tego gaznika dobrze nie
wyreguluje :(

jakies pomysly ?

dodam ze nie sa to dziorawe wezyki bo wszystkie wymienilem, nie jest
rowniez
wina opasek zaciskowych na wezykach bo te tez wymienilem (na takie lepsze,
a
co...:)) )

pozdrawiam

--
antek VW 1500'66 Brown Sugar
an@garbomania.com.pl
GSM: 608 515 062


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko
Hi,


antek wrote:

| koniecznie sprawdz pompe paliwa i stan oleju. Jesli oleju masz za duzo to
| moze sie okazac, ze poszla membrana pompy i paliwo dostaje sie do oleju.
| Latwo wowczas zatrzec silnik.

O TO SIE NIE BOJ, PECHERZYKI SA WCZESNIEJ :), A OLEJ NA WYCZERPANIU :)


no to zobacz, czy przewod paliwa (matalowy) nie opiera sie gdzies o
silnik czy cos goracego - moze sie nagrzewa i paliwo paruje -babelki.
Pedro

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko

Użytkownik antek :


od razu pytanie:
z czego jest wykonany idacy w tunelu przewod paliwowy (miedz??) ??


W naszym 1302 na 100% byly stalowe i to od nowosci - miedz czy jej stopy
nie koroduja w taki sposob jak u nas :)

Pozdrawiam
WNQ

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko


no to zobacz, czy przewod paliwa (matalowy) nie opiera sie gdzies o
silnik czy cos goracego - moze sie nagrzewa i paliwo paruje -babelki.


ups. odpowiedzialem juz marcinowi na ten temat :)

to nie to bo babelki sa tez przy zimnym silniku, albo jakbym np. sprobowal
zasywac paliwo jakas pompka przy zupelnie wylaczonym to tez sa, ale jak
pozwole zeby samo nalecialo do filtra to niema...
czary :))

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko

Użytkownik Piotr Słoniec <P.Slon@trax.com.pl


no to zobacz, czy przewod paliwa (matalowy) nie opiera sie gdzies o
silnik czy cos goracego - moze sie nagrzewa i paliwo paruje -babelki.


Chaj Pedro,
a rozwiazanie na ulamany przewod paliwa znajdziesz gdzies w rekawie ? :)))
Pozdr

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: paliwko


Chaj Pedro,
a rozwiazanie na ulamany przewod paliwa znajdziesz gdzies w rekawie ? :)))
Pozdr

--
Iza
1302 S - 1972
GSM 605 784 684


Chaj,
o gdzie on ulaman? Najprostszy soluszyn - odlamac (czunnosc odwrotna do
ulamania) ;-)
Pedro

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Pierwsze holowanko...


Jak sie z tym uporam to napisze jaka byla przyczyna.


Pisz pisz, ja z tym walcze i nie wiem co to.
nie moge dojsc. dysze wolnych mam czyste nawet kamienia nie mam,
gaznik czyscilem z pol roku temu latem.
przewody paliwowe mam nowe, szczegolnie te przy silniku jeszcze te pod
bakiem mi zostaly.

i nie wiem, narazie to wiem ze ssanie mi sie bloku i sie nie wlacza i musze
to zwalczyc.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: szarpiacy kangoo
Witam.
Mam problem z Renault Kangoo(1.9 D).Niedawno go kupilem i bylo wszystko ok
do czasu wymiany materialow eksploatacyjnych(oleje,filtry,paski).Od tamtego
czasu silnikiem szarpie(dlawi sie).Dzieje sie tak okresowo np. 5 min jest ok
a 5 nie. Zauwazylem ze w przewodach paliwowych sa pecherzyki powietrza.To by
tlumaczylo dlaczego tak sie zachowuje. Wymienilem juz caly ciag przewodow od
zbiornika do silnika (zrobilem to jako jeden przewod)a pecherzyki nadal sie
pojawiaja. Na 99% nie ma mozliwosci ze gdzies zasysa powietrze a
jednak...Bylem w serwisie i tez mi nie pomogli(po podlaczeniu do kompa
wyszla im nieznana usterka ktorej nie mogli zdefiniowac).Moze mial ktos taki
przypadek z tym samochodem lub z innym modelem diesla??
Z gory dzieki za odpowiedz.

Łukasz

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Seicento 900 przed zimą
Witam,
no właśnie chodzi nie tylko o seicento
ale może zastanówmy sie co trzeba by b yło sprawdzić
wymienic lub naprawić przed nadchodzącym okresem zimowym.
P.S.
Ciekaw jestem czy przewody paliwowe ulegają zniszczeniu ?
Pozdrawiam, Jakub

Seicento, 900

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Instalacja gazowa - Olsztyn - ostrzezenie
Witam !!!
Niedawno zalozylem instalacje gazowa w firmie JiJ w Olsztynie. Nie
polecam nikomu tej firemki, to co zrobili wola o pomste do nieba.
Przewody paliwowe przecinali chyba pila motorowa bo koncowki byly tak
poszarpane ze w czasie jazdy przewod paliwowy zsnunal sie z zaworu i
paliwo zaczelo sie lac na silnik. Mialem szczescie ze nic sie nie stalo.
I zeby to bylo raz, po naprawie przewodu kolejny przewod tym razem z
drugiej strony zaworu tez spadl. Facet przy wierceniu nasypal do gaznika
opilkow (chyba tak to sie pisze). To co zrobili to koszmar. Takze jezeli
ktos bedzie chcial zakladac instalacje niech nie zaklada jej w firmie
JiJ.
Pozdrawiam
Grzesiek
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Odp: benzyna - kap kap

Użytkownik Dudek <du@alpha.net.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82o015$ms@sunsite.icm.edu.pl...

Witma wszystkich.
Mam male pytanko w moim nissanie sunny (N13) zaczyna delikatnie kapać z
przewodu paliwowego, gdzieś na wysokości drzwi kierowcy. Jest tam metalowa
rurka, i troche sie skorodowala w jednym miejscu. Czy jest jakis prosty
sposob poratowania tejze rurki - moze klej, albo jakas tasma ?


Mozesz zakleic epokstdowka albo jakims dwuskladnikowym przewidzianym do tego
celu (sa na stacjach - ja qpilem na Aralu) - latalem tak zbiornik w Mancie -
al jesli to rurka to wuazaj zeby nie zapchac. Najlepiej kawalek metalu na
dziurke a potem zywica obkleic dookola :)

Sa jeszcze podobno jakies tasmy ale nie wiem - nie sprawdzalem.

Pozdrawiam
Pawel Kulesza
pa@camaro.abc.pl

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Zimny silnik dymi - diesel
Arni pisze:


Wojtek pisze:
| hmm z tego co wiem jak wtryski leją to jest czarnydym ale jezeli sie
| myle to

czarny dym jest przy zbyt duzej dawce. Lanie oznacza ze wtryskiwacz nie
rozpyla tylko wkrapla rope.


Lanie wtrysku to po prostu jak piszesz zbyt duzo paliwa w cylindrze.

Czarny dym: lejace wtryski,
bialy dym: zapowietrzanie sie ukladu, zbyt mala dawka paliwa.
Dla watkotworcy: sprawdzic, czy ktorys z przewodow paliwowych nie jest
pekniety, sparcialy. Sprawdzic przed odpaleniem, czy w ukladzie
utrzymuje sie paliwo. Jak masz reczna pompke paliwa to podpompuj mu
przed odpaleniem. jak odpali i nie bedzie kopcil - cofa Ci sie paliwo

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?
Witam,

Obawiam się, że samochód nie otrzymuje odpowiedniej porcji paliwa
(przy wolnych obrotach jest ok, przy obciążeniu praca przerywana).

Myślę, że winą może być zabrudzony/zatkany filtr paliwa. Czy mogę
to jakoś sprawdzić ?

Mój pomysł jest taki, aby zdjąć przewód paliwowy przy silniku i
zobaczyć ile z niego 'wypływa'. Następnie wymienić filtr paliwa i
ponownie sprawdzić. Jeśli będzie lepiej, znaczy że filtr, jeśli nie, znaczy
że pompka lub coś innego.

Nutrujące mnie pytanie brzmi: czy pompka będzie pompować przy
wyłączonym silniku ? (pozycja stacyji 'zapłon', tzn. ta tuż przed
uruchomieniem silnika, kiedy palą się już odpowiednie kontrolki)

Z góry dzięki za podpowiedzi,
Alex (Seat Toledo '98 1.6 100KM)

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?
Dnia 04-06-30 18:06, Użytkownik Alex napisał:


Obawiam się, że samochód nie otrzymuje odpowiedniej porcji paliwa
(przy wolnych obrotach jest ok, przy obciążeniu praca przerywana).


Taki objaw, moze miec 1000 skutkow :(


Myślę, że winą może być zabrudzony/zatkany filtr paliwa. Czy mogę
to jakoś sprawdzić ?


Kiedy (w km) wymieniales filtr paliwa i jaki wsadziles ? (Polski? Jak
nie wiesz, to ile dales za niego ?)


Mój pomysł jest taki, aby zdjąć przewód paliwowy przy silniku i
zobaczyć ile z niego 'wypływa'. Następnie wymienić filtr paliwa i
ponownie sprawdzić. Jeśli będzie lepiej, znaczy że filtr, jeśli nie, znaczy
że pompka lub coś innego.


Glupi pomysl :/


Nutrujące mnie pytanie brzmi: czy pompka będzie pompować przy
wyłączonym silniku ? (pozycja stacyji 'zapłon', tzn. ta tuż przed
uruchomieniem silnika, kiedy palą się już odpowiednie kontrolki)


Nie mam pojecia...


Alex (Seat Toledo '98 1.6 100KM)


Najlepiej sprawdzic na komputerze, to moze byc przepustnica, sonda,
przewody (jakiekolwiek), czy to od zasilania komputera, czy jakas
zlaczka, czy inne gowienko, ktorego nie znajdziesz za chiny.
Podlaczenie kompa (od 30 zl do 100 z hakiem), od czasu do czasu warto.

Opisz dokladnie co sie dzieje, moze cos podpowiem.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?

Myślę, że winą może być zabrudzony/zatkany filtr paliwa. Czy mogę
to jakoś sprawdzić ?


nie taniej wymienić, i zobaczyć, czy się samo nie naprawi?
zwykle to koszt 20-30 PLN.


Mój pomysł jest taki, aby zdjąć przewód paliwowy przy silniku i
zobaczyć ile z niego 'wypływa'. Następnie wymienić filtr paliwa i
ponownie sprawdzić. Jeśli będzie lepiej, znaczy że filtr, jeśli nie,
znaczy
że pompka lub coś innego.


tylko musisz podstawić dużą miskę, bo leci tego sporo. i rób to na zimnym
silniku, bo jeśli
Ci benzyna poleci na ciepły silnik, to będzie BARDZO NIECIEKAWIE !


Nutrujące mnie pytanie brzmi: czy pompka będzie pompować przy
wyłączonym silniku ? (pozycja stacyji 'zapłon', tzn. ta tuż przed
uruchomieniem silnika, kiedy palą się już odpowiednie kontrolki)


zależy od auta. np: w Nexii pompka pracuje przez kilka sekund po włączeniu
zapłonu, ale jeszcze przed uruchomieniem rozrusznika.

pozdrawiam,
 FP

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?


"Filip KK" <ka@1937wikings.plwrote:
| Obawiam się, że samochód nie otrzymuje odpowiedniej porcji paliwa
| (przy wolnych obrotach jest ok, przy obciążeniu praca przerywana).

Taki objaw, moze miec 1000 skutkow :(


Tzn. przyczyn  ? ;)


Kiedy (w km) wymieniales filtr paliwa i jaki wsadziles ? (Polski? Jak
nie wiesz, to ile dales za niego ?)


No właśnie nie wymieniałem jeszcze (autko mam ponad rok, przejechało
ok. 25000km) i nie wiem, kiedy i czy wymieniał poprzedni właściciel.
Chodzi mi oczyświście o ten filtr paliwa tuż przy baku (taka spora pucha)
... innego filtra mam nadzieję że na przewodach paliwowych nie ma :)


Opisz dokladnie co sie dzieje, moze cos podpowiem.


Dokładnie, to chodzi o to, że samochodzik na gazie śmiga bardzo płynnie,
natomiast na benzynie odpala bardzo ładnie, ale po dłuższej jeździe na
benzynie, zaczyna 'przerywac' - ciężko określić jak, ale tak jakby brakowało
paliwa, ewentualnie jakby iskra była zbyt słaba aby zapalić mieszankę - tzn.
po wciśnięciu pedału gazu silnik się przydusza (zamiast wchodzić na obroty),
trzeba odpuścić pedał gazu i nim nieco "pompować" :).

Podobne przerywanie miałem kiedyś w Oplu Corsie kiedy wypalone
były styki w kopułce rozdzielacza (oraz sam palec rozdzielacza).

Pozdrawiam,
Alex.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?
Dnia 04-06-30 18:48, Użytkownik Alex napisał:


| Taki objaw, moze miec 1000 skutkow :(

Tzn. przyczyn  ? ;)


TRUE ;) Ale text walnalem ;)


No właśnie nie wymieniałem jeszcze (autko mam ponad rok, przejechało
ok. 25000km) i nie wiem, kiedy i czy wymieniał poprzedni właściciel.


No to juz czas na filtr, tym bardziej ze nie wiesz gdzie poprzedni
wlasciciel tankowal. Koszt, okolo 60-80 zl.


Chodzi mi oczyświście o ten filtr paliwa tuż przy baku (taka spora pucha)
.... innego filtra mam nadzieję że na przewodach paliwowych nie ma :)


Tak, to ten :)


Dokładnie, to chodzi o to, że samochodzik na gazie śmiga bardzo płynnie,
natomiast na benzynie odpala bardzo ładnie, ale po dłuższej jeździe na
benzynie, zaczyna 'przerywac' - ciężko określić jak, ale tak jakby brakowało
paliwa, ewentualnie jakby iskra była zbyt słaba aby zapalić mieszankę - tzn.
po wciśnięciu pedału gazu silnik się przydusza (zamiast wchodzić na obroty),
trzeba odpuścić pedał gazu i nim nieco "pompować" :).


Uuu, to tutaj mysle ze ktos z grupowiczow na 90 % bedzie wiedzial co to
moze byc ;) Ja na gazie sie nie znam, wiec nie wiem co to moze byc i
przez co.

Jedyne co ja bym zrobil jako pierwsze, wymienil filtr paliwa. A pozniej,
gdyby dalej przerywalo, podlaczylbym do kompa, zeby nie wymieniac
wszystkiego po kolei. :)

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?


On Wed, 30 Jun 2004 18:06:16 +0200,  Alex wrote:
Obawiam się, że samochód nie otrzymuje odpowiedniej porcji paliwa
(przy wolnych obrotach jest ok, przy obciążeniu praca przerywana).
Myślę, że winą może być zabrudzony/zatkany filtr paliwa. Czy mogę
to jakoś sprawdzić ?

Mój pomysł jest taki, aby zdjąć przewód paliwowy przy silniku i
zobaczyć ile z niego 'wypływa'. Następnie wymienić filtr paliwa i
ponownie sprawdzić.


Szczytowe spalanie tego silnika raczej nie przekracza 30l/h -
na oko ocenisz czy pompka lepiej pompuje.


Nutrujące mnie pytanie brzmi: czy pompka będzie pompować przy
wyłączonym silniku ? (pozycja stacyji 'zapłon', tzn. ta tuż przed


Przynajmniej przez chwile powinna. W koncu po przekreceniu kluczyka
dalej powinno juz wszystko byc gotowe do pracy.

J.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: sprawdzenie pompki paliwa - jak ?


Obawiam się, że samochód nie otrzymuje odpowiedniej porcji paliwa
(przy wolnych obrotach jest ok, przy obciążeniu praca przerywana).

Myślę, że winą może być zabrudzony/zatkany filtr paliwa. Czy mogę
to jakoś sprawdzić ?

Mój pomysł jest taki, aby zdjąć przewód paliwowy przy silniku i
zobaczyć ile z niego 'wypływa'. Następnie wymienić filtr paliwa i
ponownie sprawdzić. Jeśli będzie lepiej, znaczy że filtr, jeśli nie,
znaczy
że pompka lub coś innego.

Nutrujące mnie pytanie brzmi: czy pompka będzie pompować przy
wyłączonym silniku ? (pozycja stacyji 'zapłon', tzn. ta tuż przed
uruchomieniem silnika, kiedy palą się już odpowiednie kontrolki)


Do listwy paliwowej (do zaworu Shrader - nie wiem
jak to dokładnie wygląda w silnikach VW) należy podłączyć
miernik ciśnienia paliwa i sprawdzić czy ciśnienie jest odpowiednie.
Pompa paliwa pracuje przez kilka sekund po włączeniu
zapłonu w celu podniesienia ciśnienia paliwa w listwach (listwie).

Ale tak jak polecili inni - najlepiej przeprowadzić diagnostykę
komputerową...

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Nexia SOHC 1.5 pali do 14l/100km - pomocy


"NVM" <s@garbage.comwrote in message



| Witam!

| Pozdrawiam!

Jeszcze jedna ważna informacja! Po zaparkowaniu czasem wyczuwalny jest
zapach benzyny... może coś z układem paliwowym?


O widzisz, posprawdzaj sobie przewody paliwowe.
Na uruchomionym silniku pozagladaj czy niegdzie nie kapie,
powachaj. Zwroc uwage na przewody w okolicy silnika
a takze w okilicy zbiornika paliwowego.

Pozdrawiam, Chris.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Nexia SOHC 1.5 pali do 14l/100km - pomocy


O widzisz, posprawdzaj sobie przewody paliwowe.
Na uruchomionym silniku pozagladaj czy niegdzie nie kapie,
powachaj. Zwroc uwage na przewody w okolicy silnika
a takze w okilicy zbiornika paliwowego.


Właśnie, to trzeba będzie zrobić - w takim razie wezmę go gdzieś na kanał,
dobrze wszystko osuszę i odpalę - zobaczę, czy nie ma jakiegoś przecieku.

Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Magnetyzery, jaki kupic?
BiGoSs napisał(a) w wiadomości: ...


Chcialbym kupic magnetyzer do CC 700. Co kupic najlepiej, jakiej firmy i
jakie sa orientacyjne ceny tego cacka. Czy rzeczywiscie cos to daje? Prosze
na priva. Pozdrawiam


Kup sobie taki jak ja mam, nieinwazyjny (czyli nie musisz przecinać przewodu
paliwowego), firma Saveco, albo jakoś tam. Po prostu zaciskasz na przewodzie
paliwowym.

    cZ.

BTW. Ten BiGoSs (bigboss?)

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Ford Escort 1,6 16V ZETEC - problem...

Użytkownik p.lewandowski <p.lewandow@zep.com.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38D70F7B.2C079@zep.com.pl...


Hi!
Czy ktos mial juz takie objawy:
- silnik nierowno ciagnie, tz. elastycznie wciskajac gaz dlawi sie i
przyspiesza na przemian
(czuje sie szarpanie, jakbym puszczal gaz i wciskal)
- czasami chodzi dobrze (rowniutko ciagnie z normalna moca - wieksza niz
wyzej)
  moze to trwac godzine lub caly dzien, lub na przemian godzine dobrze
lub 5min
i znowu slabnie i krztusi sie
-swiece sa nowe i kable OK!
- wszystkie filtry tez i takie tam ...
podejrzewam sonde lambda, lub trzeba wyregulowac wtrysk w serwisie
(elektronika wtrysku)
Czy ktos jest w stanie podpowiedziec diagnoze ???

pozdrawiam Pawel


Na pewno nie sonda (bez sondy można normalnie jeździć)
Sprawdź filtr paliwa (przewód paliwowy może być zagięty),
Może to być również pompa paliwa.

Pozdrawiam Robert

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Ford Escort 1,6 16V ZETEC - problem...
Problem tkwi w układzie zasilania (paliwo) - sprawdż gażnik i układ wtrysku,
ewentualnie pompę paliwa. Powodzenia ESD
Użytkownik Robert <robe@promail.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:E7FB4.15685$Ob.515@news.tpnet.pl...

Użytkownik p.lewandowski <p.lewandow@zep.com.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38D70F7B.2C079@zep.com.pl...
| Hi!
| Czy ktos mial juz takie objawy:
| - silnik nierowno ciagnie, tz. elastycznie wciskajac gaz dlawi sie i
| przyspiesza na przemian
| (czuje sie szarpanie, jakbym puszczal gaz i wciskal)
| - czasami chodzi dobrze (rowniutko ciagnie z normalna moca - wieksza niz
| wyzej)
|   moze to trwac godzine lub caly dzien, lub na przemian godzine dobrze
| lub 5min
| i znowu slabnie i krztusi sie
| -swiece sa nowe i kable OK!
| - wszystkie filtry tez i takie tam ...
| podejrzewam sonde lambda, lub trzeba wyregulowac wtrysk w serwisie
| (elektronika wtrysku)
| Czy ktos jest w stanie podpowiedziec diagnoze ???

| pozdrawiam Pawel

Na pewno nie sonda (bez sondy można normalnie jeździć)
Sprawdź filtr paliwa (przewód paliwowy może być zagięty),
Może to być również pompa paliwa.

Pozdrawiam Robert


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Problem z paliwem w BMW
Posiadam BMW 318tds '95 (1,665 diesel). Paliwo ze zbiornika zasysane jest
razem z powietrzem. Wymieniłem wszystkie przewody paliwowe, ale to nie
pomaga. Zbornik podzielony jest na dwie części, każdy z osobnym "smokiem
paliwowym". Jośli podłaczam tylko do jednego smoka (obojętnie do którego) to
wszytko gra. Kiedy podłącze żeby zasysał jedocześnie z obu zaczyna zasysać
powietrze.
Jeżeli ktoś wie o co chodzi to niech da znać bo nie mam czym jeździć.
Dzięki
Staszek Kolasa
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Przewod paliwowy powrotny przedni - Nubira
Padla mi nastepujaca rzecz:

PRZEWÓD PALIWOWY POWROTNY-PRZEDNI nr kat. 96182621

A dokladniej, na kazdym koncu rurki jest taka plastikowa koncowka z
zatrzaskiem - ulamala sie ta mala rurka, na ktora sie nasuwa przewod. Nie
wiem, czy sama taka koncowke da sie wymienic, czy trzeba caly przewod?

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Objawy zuzytych poduszek pod silnikiem

Wojciech Borczyk wrote:


[...]


| Czym grozi jeżdzenie z tym?

Zalezy od konstrukcji samych poduszek. Od psychicznego dyskomfortu
poczawszy a na wypadnieciu silnika skonczywszy... ;))


Dodam kilka mozliwości:
- wypadanie biegów
- samoczynne dodawanie gazu przy hamowaniu
- urwanie przewodów paliwowych (jesli są np. z zesztywniałego igielitu)
- urwanie zaczepów silnika (od uderzenia podskakujacego silnika o w/w)

Powstajace w takiej sytuacji wibracje moga byc szkodliwe zarowno dla
silnika jak i dla elementow nadwozia.


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Disel - co poprawić na zimę ?
Witam!

Od niedawna mam disla (mondeo CLX 94). Jeszcze nie ma zimy, a już mam
problemy z zapalaniem.

Co warto poprawić, powymieniać (poza akumulatorem) , aby zminimalizować
problemy z zapalaniem przy niższych temperaturach (nawet tych pow. 0) ?

Drugi problem to zapowietrzanie (?) przewodów paliwowych. Jak autko
postoi  dzień,dwa to przy uruchamianiu muszę się namęczyć z odpaleniem
(nawet latem). Dopiero po kilku -kilkunastokrotnym pokręceniu załapie
lub muszę użyć pompki pod maską - chyba nie jest to normalne w tych
modelach ?

Pozdrawim
Piotr

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Disel - co poprawić na zimę ?
Witam;
1. Zacznij od wymiany filtrów zwłaszcza paliwa i oleju oraz samego oleju.
2. Sprawdź świece.
3. Może być też wina elektryki lub elektroniki.
4.Jeżeli dymi Ci przy zapaleniu do wtryski do czyszczenia lub wymiany.

Pozdrawiam

Darek Dudek
Mondeo1.8TD GHIA kombi

| Witam!

| Od niedawna mam disla (mondeo CLX 94). Jeszcze nie ma zimy, a już mam
| problemy z zapalaniem.

| Co warto poprawić, powymieniać (poza akumulatorem) , aby zminimalizować
| problemy z zapalaniem przy niższych temperaturach (nawet tych pow. 0) ?

| Drugi problem to zapowietrzanie (?) przewodów paliwowych. Jak autko
| postoi  dzień,dwa to przy uruchamianiu muszę się namęczyć z odpaleniem
| (nawet latem). Dopiero po kilku -kilkunastokrotnym pokręceniu załapie
| lub muszę użyć pompki pod maską - chyba nie jest to normalne w tych
| modelach ?

Normalne nie, ale często spotykane. Sprawdź zawór paliwa i szczelność
przewodów
paliwowych - przez nie te problemy z cofaniem się paliwa, pozatym przewiń
w dół (lub
w górę) przeglądarkę - było na ten temat kilka postów w ostatnich dwóch
tygodniach.

Robs.


Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Opel Astra Stop
Opel Astra 1.4 1992 katal. wyjechal z garazu i zgasl i zadnym cudem nie
mozna go zapalic. Rok temu tak mialem, ze na drodze stawal, to sie okazalo,
ze przewody paliwowe przedziurawione i wymienili. (Akumulator z 2 letnim
stazem).
Pomozcie co robic? Moze ktos mial podobne doswiadczenia?

E.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Opel Astra Stop


"ESTRATERRESTE" <estraterre@poczta.onet.plwrote in message



Opel Astra 1.4 1992 katal. wyjechal z garazu i zgasl i zadnym cudem nie
mozna go zapalic. Rok temu tak mialem, ze na drodze stawal, to sie
okazalo,
ze przewody paliwowe przedziurawione i wymienili. (Akumulator z 2 letnim
stazem).
Pomozcie co robic? Moze ktos mial podobne doswiadczenia?


Wiecej detali moze...
kreci? czy nic?
chociaz slychac pojedynczy stuk
przy proobie zapalania?

Jak nie kreci -akumulator..

A z kabla/z pychu proobowales go odpalic?

Jak odpali z kabla/z pychu - pojezdzij chwilke
(20 min) zajedz pod dom
zgas i zobacz czy od razu zapali - jak zapali - to na 99 % akumulator..

PZdrwm

Woocash
co wymienial aku w Oplu
2 m-ce temu ;)

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Siwo-czrny dym, olej na jezdni, ugotowana woda i problem ze zgaszeniem silnika
Jechałem dziś swoja fiestą 40km/h, zaczelem przyspieszać i nagle poczulem
spadek mocy, po czym ujrzałem siwo czarny dym;/Silnik wszedł na maksymalne
obroty, wrzucilem luz i wyhamowałem do zera, wylaczylem kluczykiem stacyjke,
jednak silnik nie zareagował, nadal wył;/Otworzyłem maskę, tyle dymu że nic
nie było widać, silnik wyje, zabezpieczenie w korku od cieczy chłodzącej
zaczęło wypuszczać nadmiar ciśnienia z płynem, w popłochu zaczołem rwać
kable z instalacji elektrycznej sądząc że to jej wina, wyrwałem przewód z
pompy, silnik nadal wył;/ Resztka rozsądku wyrwałem przewód paliwowy z
filtra paliwa, silnik wył jeszcze 60 sekund po czym się wyłączył, dymienie
ustało.Wskaźnik temperatury przed zdarzeniem był na połowie skali, czyli w
normie, po zdarzeniu na maxie.Co się stało?Co mogło być przyczyną takiej
sytuacji.Czemu do #$@$% mimo przekrecenia kluczyka silnik nadal działał?!Czy
to koniec tego silnika?;/
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Siwo-czrny dym, olej na jezdni, ugotowana woda i problem ze zgaszeniem silnika
Osobnik posiadający mail zu@zupa.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:


Jechałem dziś swoja fiestą 40km/h, zaczelem przyspieszać i nagle
poczulem spadek mocy, po czym ujrzałem siwo czarny dym;/Silnik wszedł
na maksymalne obroty, wrzucilem luz i wyhamowałem do zera, wylaczylem
kluczykiem stacyjke, jednak silnik nie zareagował, nadal
wył;/Otworzyłem maskę, tyle dymu że nic nie było widać, silnik wyje,
zabezpieczenie w korku od cieczy chłodzącej zaczęło wypuszczać nadmiar
ciśnienia z płynem, w popłochu zaczołem rwać kable z instalacji
elektrycznej sądząc że to jej wina, wyrwałem przewód z pompy, silnik
nadal wył;/ Resztka rozsądku wyrwałem przewód paliwowy z filtra
paliwa, silnik wył jeszcze 60 sekund po czym się wyłączył, dymienie
ustało.Wskaźnik temperatury przed zdarzeniem był na połowie skali,
czyli w normie, po zdarzeniu na maxie.Co się stało?Co mogło być
przyczyną takiej sytuacji.Czemu do #$@$% mimo przekrecenia kluczyka
silnik nadal działał?!Czy to koniec tego silnika?;/


moze mogles sprobowac po zatrzymaniu wrzucic 5 i zdusic go?

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Jaki odatek do Pb na obecne mrozy??
jezeli na PEWNO jest to wina benzyny tzn silnik, uklad zaplonowy i aku sa
OK, to moze ma za slaba preznosc par i nie wytwarza w zwiazku z tym
odpowiedniej mieszanki, i za bardzo nie widze mozliwosci poprawy tego
domowymi sposobami. Wraz ze spadkiem temp. spada sprawnosc wszystkich
ukladow elektrycznych i mechanicznych wiec moze jednak tutaj co nie gra.
Zimowa benzyna zeby miala odpowiednia preznosc par zawiera odpowiednio
dobrana, pewna ilosc butanu, byc moze z twojej juz odparowal lub go nie bylo
wogole.
Tak przy okazji dodam ze temp. krzepniecia benzyny silnikowej to ok -100 C
wiec niech nikt na to nie zwala winy :)

No dobra, ale nie od dziś wiadomo że w układzie paliwowym (baku) zbiera się
woda, która gdy dostanie się do przewodów paliwowych i zamarznie to klops.
Moze jest coś co powoduje żeby ta wodanie zamarzała?
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Jaki odatek do Pb na obecne mrozy??

jezeli na PEWNO jest to wina benzyny tzn silnik, uklad zaplonowy i aku sa
OK, to moze ma za slaba preznosc par i nie wytwarza w zwiazku z tym
odpowiedniej mieszanki, i za bardzo nie widze mozliwosci poprawy tego
domowymi sposobami. Wraz ze spadkiem temp. spada sprawnosc wszystkich
ukladow elektrycznych i mechanicznych wiec moze jednak tutaj co nie gra.
Zimowa benzyna zeby miala odpowiednia preznosc par zawiera odpowiednio
dobrana, pewna ilosc butanu, byc moze z twojej juz odparowal lub go nie
bylo
wogole.
Tak przy okazji dodam ze temp. krzepniecia benzyny silnikowej to ok -100
C
wiec niech nikt na to nie zwala winy :)

No dobra, ale nie od dziś wiadomo że w układzie paliwowym (baku) zbiera
się
woda, która gdy dostanie się do przewodów paliwowych i zamarznie to klops.
Moze jest coś co powoduje żeby ta wodanie zamarzała?

alkohol metylowy lub etylowy - najprosciej to chyba denaturat znaczy skazony
etanol, tyle ze najlepiej robic to tuz przed zima zeby sie pozbyc tej wody
ze zbiornika - jak woda juz zamarzla w przewodach i je zatkala to alkohol
nie ma jak sie do niej dostac

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Ta nasza nalepka to chyba niewypal

jerzu wrote in message ...
Widocznie jeszcze za mało :)))
Ja widziałem na 4 - 3 stały (umówione spotkanie) i tylko 1 niespodziewana
(ale
na parkingu)  :)))
Ja na Śląsku widziałem tylk jedną sztukę - na Fiacie CC Sporting (?)
srebrnym z podwójnym wydechem.


I wielkim napisem AHC Tuning ?
Gość z D.G (aktualny posiadacz mojego CD) :(((
A wiesz co to było w oryginale? - cc700 na gaźniku!!!
Potem miał silnik od 900 (osobiście mu załatwiałem przewody paliwowe) , a teraz
od sportinga :))) Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: strumiennice, magnetyzery i inne bajery :)


Diodak wrote:

| Nic podobnego. Po założeniu 10 urządzeń spalanie obniży się do
| 34,86784401 % (100 * 0,9 ^ 10 )(czyli spadnie o 75...) po
założeniu 11
| będzie 31,381059609 %.   :))
| Ty se podkrec zarzenie...  mowie Ci  :-)

Że niby co, źle policzyłem? :-))))
Hmmm... ;-)))
| malem propozycje instalacji magnetyzerow za friko.
| Komplet -  czyli AE (powietrzny) i FE  (paliwowy).

Gdzie tak dają? Bo "jak dają to brać - każdy głupi to wie"...


Citroen Auto Lama (nie smiac sie, tak sie nazywa dealer),  
Zlotniki k. Poznania. Tak daje.  Ale  nie kazdemu. :-)


| Poniewaz sa to Multimagi (nieinwazyjne) za tydzien bede mial to

Możesz mnie głupiemu objaśnić, na czym polega ich nieinwazyjność, oraz
na czym polega takżesz inwazyjność w przypadku innych magnetyzerów? Bo
jak chodzi o piramidki inne urządzenia magiczne, to jestem laikiem.


Nieinwazyjne czyli nie wymagaja ciecia przewodu paliwowego (jak  np.
Maksor  - przeplywowy).  Multimag "obejmuje" przewod  z zewnatrz.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: strumiennice, magnetyzery i inne bajery :)

Tomcat wrote:

| Kocur...  nigdy nie wziales niczego co za friko
| Ci w pazury wlazlo... ??? ;-))))))))))

No tak. Myszy. :-)


No masz...  puszyste chociaz byly...  ??  ;-)))


Khem, w ten sposob na to patrzac...
No to z ciekawosci, ok - mozna.

A generalizujac: jesli cos nie kosztowalo Cie (najlepiej duzo) to:
a) nie bedziesz tego szanowac ;-P cokolwiek by to znaczylo


A co ja mam  szanowac.  Zakladaja mi "jednobiegunowy"  magnes na
przewod  paliwowy i powietrzny.  Mam  go odkurzac czy co ??? ;-)))


b) jest wieksza szansa, ze bedziesz niezadowolony.


A mnie  to  zwisa w ksztalcie zeszlorocznej pietruszki.
Przed zalozeniem magnesikow auto ma przejsc  kontrole
spalin. Po, rowniez. i tylko to mnie  interesuje.
A nie zadne "dostal kopa". "pali mniej o  16 litrow",
"z rury pachnie mu fiolkami"...


Ze wzgledu na punkt a) popieram zbieranie posagu przez
dziewice (mlode, niezamezne dziewczeta).
;-)


Mrrrr... konkretny gosc z Ciebie...  chyba powinnismy
o tym  pomowic.... ;-)))))))))

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: jezdze na LPG, wskaznik benzyny spada
Użytkownik "Olleo" napisał:

Co to moze byc? Czego szukac?


Ja bym sprawdził przewody paliwowe. Miałem w swojej Vectrze problem z utratą
paliwa, nie tak dużej ilości jak u ciebie, ale jednak troche schodziło. Okazało
sie ze mam uszkodzony przewód pod podwoziem, w miejscu gdzie utrzyma go obejma
gumowa, i pod nią skorodował i z tamtąd się lało, ale tylko gdy jeździłem i
pompa paliwowa podawała odpowiednie ciśnienie, bo jak stał na jałowym to nie
było ani kropli, natomiast przy podgazowaniu kapało.
Sprawdź, nie zaszkodzi.
Pozdr
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: jezdze na LPG, wskaznik benzyny spada

Ja bym sprawdził przewody paliwowe. Miałem w swojej Vectrze problem z
utratą
paliwa, nie tak dużej ilości jak u ciebie, ale jednak troche schodziło.
Okazało
sie ze mam uszkodzony przewód pod podwoziem, w miejscu gdzie utrzyma go
obejma
gumowa, i pod nią skorodował i z tamtąd się lało, ale tylko gdy jeździłem
i
pompa paliwowa podawała odpowiednie ciśnienie, bo jak stał na jałowym to
nie
było ani kropli, natomiast przy podgazowaniu kapało.
Sprawdź, nie zaszkodzi.


Sprawdze, ale wtedy bym widzial cos na ziemi przy cofaniu prawda? A do tego
ubywaloby rowniez w kilkuset km trasie? Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Jak żyć z paliwożercą???
Witam wszystkich,
staram się coraz bardziej oszczędzać na paliwie, ale skutek jest odwrotny.
Samochód to fiat 125p.
1. Wymieniłem i sprawdziłem przewody paliwowe, pompkę paliwa więc wiem, że
nie ucieka gdzieś po drodze.
2. Jeżdżę najdelikatniej jak tylko mogę w ruchu ulicznym, starając się o
najekonomiczniejsze użycie silnika
3. Ssanie sprawdziłem, zamyka się.
Nie wiem już co mam robić. Gazu na razie zakładać bym nie chciał. Ma ktoś
może rozwiązanie problemu?? Jakiś pomysł??
Spalanie to ok. 15l/100 U95.
Pozdrawiam
Kijanka
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Jak żyć z paliwożercą???


Co to znaczy zaplon idealny? U mnie trzeba bylo ustawic nie na 5 stopni
(fabrycznie) tylko na 10 (dobrane doswiadczalnie).


No i własnie idealnie ustawiony zapłon, to jest nie za wczesny i nie za
późny. Ot taki w sam raz, czyli idealny. :)

Sprawdzenie gaznika
polega na jego calkowitym przejrzeniu: wszystkie zaworki, sprezynki,
podkladki, uszczelki, dysze itp. Potem regulacja: poziom paliwa w komorze
plywakowej,


Zrobione przy okazji wymiany przewodów paliwowych.

sklad mieszanki na wolnych obrotach i same wolne obroty.


Jak sprawdzić skład mieszanki???

Uwazaj,bo np. zmiejszanie ilości paliwa w komorze plywakowej moze


spowodowac wzrost spalania!!
kąt odchylenia pływaków jest prawidłowy. Nie sądze, aby poziom paliwa był
zbyt wysoki lub niski.
Pozdrawiam
Kijanka

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: T4 czy VITO, oto jest pytanie?
Ja mam bardzo złe doświadczenia z Vito "asembled in Poland"
silnik turbodiesel

- wymieniony silnik (spalal olej, nowy silnik jest slaby, malo mocy)
- 2 razy zerwany łańucuch rozrządu (a niby jeden starcza na 200k km)
- psujacy sie imobilizer
- zepsul sie centralny zamek
- zepsuly sie kierunkowskazy
- spadl przewodod doprowadzajacy spaliny do turbiny
- ciekla ropa z przewodow paliwowych na silnik

Aha wiekszosc usterek pojawila sie w trkacie pierwszych 50k km, auto bylo
serwisowane w aso.(na poczatku)

auto ma przejechane 160k km od nowości

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: passat tdi zaczal "mulic"

przestaje przyspieszac.... filtr powietrza wymieniony, paliwo raczej dobre
bo dwa tyg wstecz zalalem do pelna a teraz zostalo ok 1/3 zbiornika wiec
wyszlo by wczesniej, co moze byc jeszcze przyczyna? Filtr paliwa?
passat 1,9tdi ,98r


A że tak spytam jak długo masz dieselka ??PODSTAWA !!! Filtr paliwa jak cos
niedomaga to wymiana +sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych czy nie
leca bąble powietrza . Jak te zabiegi (niekosztowne) nie dadzą pożadanego
efektu to lepiej udaj się do profesjonalnego diselowca  nie do byle jakiego
warsztatu
Pozdrawiam
Marcin
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: Magnetyzery


mowie o magnetyzerach tych "najskuteczniejszych" tj takich przy montazu,
ktorych nalezy przeciac przewod paliwowy. Magnetyzer wtraca sie miedzy
przeciete konce przewodu paliwowego, ktore natepnie sie zaciska cybantami.
Oczywiscie sa tez magnetyzery, ktore sie naklada na przewod, ale za to w
karoserii trzeba wywiercic 2-4 otworkow na blachowkrety. Tak wiec moja
opinia o koniecznosci przerabiania instlacji paliwowej jest calkowicie
uzasadniona


Moj drogi dyskutancie, wlasnie sie wykazales kompletna nieznajomoscia
tematu.
To ze MAKSOR uwaza swoje magnetyzery za najskuteczniejsze, to tylko jego
opinia, bo jak widac w testach wychodzi cos innego.
W przypadku magnetyzerow nakladanych na przewod NIE TRZEBA NIC WYWIERCAC,
ani przerabiac, dlatego twoja opinia jest z calym szacunkiem po prostu
zwykla bzdura

 pozdrawiam

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: przeciety przewod paliwowy
I stalo sie. Fiu.y przeciely mi przewod paliwowy i spuscily benzyne z
Matiza. Jestem teraz lzejsza o 2 stowki (naprawa), ale moze wiecie jak
zabezpieczyc sie na przyszlosc? Pan mechanik powiedzial, zeby zakrywac
konsole recznikiem lub kocem, bez wzgledu na to, czy jest sie swiezo po
tankowaniu, czy ma sie pusty bak. Podobno zakladanie na przewod jakichs
tulejek metalowych nie zdaje egzaminu. Grupo poradz. 2 stowki to ja moge
zagospodarowac inaczej :-((
A.
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: przeciety przewod paliwowy


I stalo sie. Fiu.y przeciely mi przewod paliwowy i spuscily benzyne z
Matiza. Jestem teraz lzejsza o 2 stowki (naprawa), ale moze wiecie jak
zabezpieczyc sie na przyszlosc? Pan mechanik powiedzial, zeby zakrywac
konsole recznikiem lub kocem, bez wzgledu na to, czy jest sie swiezo po
tankowaniu, czy ma sie pusty bak. Podobno zakladanie na przewod jakichs
tulejek metalowych nie zdaje egzaminu. Grupo poradz. 2 stowki to ja moge
zagospodarowac inaczej :-((


Proponuję nie tankować do pełna, chyba najlepsze wyjście

pl

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: przeciety przewod paliwowy

On Thu, 4 Aug 2005 14:32:53 +0200, "Asiunia" <asiun@wp.pl wrote:
I stalo sie. Fiu.y przeciely mi przewod paliwowy i spuscily benzyne z
Matiza. Jestem teraz lzejsza o 2 stowki (naprawa), ale moze wiecie jak
zabezpieczyc sie na przyszlosc? Pan mechanik powiedzial, zeby zakrywac
konsole recznikiem lub kocem, bez wzgledu na to, czy jest sie swiezo po
tankowaniu, czy ma sie pusty bak. Podobno zakladanie na przewod jakichs
tulejek metalowych nie zdaje egzaminu. Grupo poradz. 2 stowki to ja moge
zagospodarowac inaczej :-((


Załóż gaz. Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: przeciety przewod paliwowy

On Thu, 04 Aug 2005 15:25:48 +0200,  Trzypion wrote:
On Thu, 4 Aug 2005 14:32:53 +0200, "Asiunia" <asiun@wp.pl wrote:
I stalo sie. Fiu.y przeciely mi przewod paliwowy i spuscily benzyne z
Matiza. Jestem teraz lzejsza o 2 stowki (naprawa), ale moze wiecie jak
zabezpieczyc sie na przyszlosc? Pan mechanik powiedzial, zeby zakrywac
konsole recznikiem lub kocem, bez wzgledu na to, czy jest sie swiezo po
tankowaniu, czy ma sie pusty bak. Podobno zakladanie na przewod jakichs
tulejek metalowych nie zdaje egzaminu. Grupo poradz. 2 stowki to ja moge
zagospodarowac inaczej :-((

Załóż gaz.


A jak przetna od gazu ? :-)

Poza tym zbiornik sie do bagaznika nie zmiesci ..

J.

Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku



Temat: przeciety przewod paliwowy

"Asiunia" <asiun@wp.pl wrote in message


I stalo sie. Fiu.y przeciely mi przewod paliwowy i spuscily benzyne z
Matiza. Jestem teraz lzejsza o 2 stowki (naprawa), ale moze wiecie jak
zabezpieczyc sie na przyszlosc? Pan mechanik powiedzial, zeby zakrywac
konsole recznikiem lub kocem, bez wzgledu na to, czy jest sie swiezo po
tankowaniu, czy ma sie pusty bak. Podobno zakladanie na przewod jakichs
tulejek metalowych nie zdaje egzaminu. Grupo poradz. 2 stowki to ja moge
zagospodarowac inaczej :-((
A.

Zamontuj sobie alarm
Przeczytaj wszystkie odpowiedzi z tego wtku




Strona 4 z 4 • Znaleziono 338 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4 
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kościół Ewangelicko-Metodystyczny w Grudziądzu Design by SZABLONY.maniak.pl.